Cytaty o modzie

Cytaty o modzie
cytaty o modzie

Cytaty o modzie
Luksus musi być wygodny, inaczej nie jest luksusem
Kobieta w dobrych butach nigdy nie jest brzydka
Nim kobieta wyjdzie za mąż, ubiera się ładnie po to, by podobać się mężczyznom. Po ślubie zaś ubiera się ładnie po to, by denerwować kobiety.

Cytaty o modzie

Najlepszy kolor na świecie to taki, który dobrze na tobie wygląda.
Moda przemija, styl pozostaje.
Każdy dzień jest pokazem mody, a świat wybiegiem.
'Trendy' to ostatni stopień przed 'tandetny'
Tyle bzdur mówi się teraz o modzie. Ludzie kupują ubrania, bo chcą się dobrze czuć i ładnie wyglądać, a nie ze względu na jakieś głębokie potrzeby psychologiczne.
Moda to deklaracja Twojej własnej wolności.
Moda jest zawsze niewygodna - jeśli czujesz się komfortowo, nigdy nie osiągniesz perfekcyjnego wyglądu.

Cytaty o modzie

Kiedy przeprowadziłam się do Nowego Yorku i byłam totalnie zbankrutowana, wolałam kupić 'Vogue'a' zamiast obiadu. Czułam, że nakarmi mnie bardziej.
Moda nie istnieje wyłącznie w ubiorach. Moda jest na niebie, na ulicy, moda to idee, sposób życia, wszystko to, co się dzieje.
Kobieta musi mieć dwie rzeczy: klasę i bajeczny urok.
Kobieta jest bliżej bycia nagą kiedy jest dobrze ubrana.
Moda – to, co dziś ładne, ale za kilka lat będzie brzydkie. Sztuka – to, co dziś brzydkie, ale za kilka lat będzie ładne.

Cytaty o modzie

Na wakacjach zawsze jestem naga. To moja przerwa od mody.
Rozmiar Twojego ciała jest nieważny, moda zamaskuje wszystko.
Zapach perfum kobiety mówi o niej więcej niż jej charakter pisma.
Agresja jest związana z działaniem szyszynki, najprymitywniejszej, bo występującej już u organizmów niższego rzędu, części mózgu.

  1. Kiedy kobieta ścina włosy to znak, że zamierza zmienić swoje życie.
  2. Moje życie nie zadowoliło mnie, więc ja je wykreowałam.
Niektórzy ludzie uważają, że luksus jest przeciwieństwem biedy. Ale tak nie jest. Jest przeciwieństwem wulgarności.
Kobieta, która nie ma swoich ulubionych perfum, jest jak kobieta bez przyszłości.
Nie ma kobiet brzydkich, są tylko kobiety zaniedbane.
Mogę być naga tak długo, jak będę miała na nogach odpowiednie buty.
Wyglądaj bosko w każdym wieku.
Cytaty o modzie
Nie boję się wysokości - widziałaś moje buty?
Aby być niezastąpionym, zawsze trzeba być odmiennym
Nie obchodzi mnie co o mnie myślisz, bo ja o Tobie nie myślę wcale.
Cytaty o modzie
Kobiety myślą o wszystkich kolorach z wyjątkiem braku koloru. Powiedziałam, że czerń ma to wszystko. Biel też. Ich piękno jest absolutne. To jest idealna harmonia.

  • Utrzymuj wysokimi swoje obcasy, swoją głowę i swoje wartości.
Moda, w której nie można wyjść na ulicę, nie jest modą.
Cytaty o modzie
Ta o wiele za krótka spódniczka była o wiele za długo za krótka!
Ktoś ubrał się w ten sam outfit co ty? Doskonale, dokonałaś odpowiedniego wyboru!
Kiedy nie masz ochoty się stroić, to znaczy, że masz depresję. Potrzebny ci modowy prysznic.
Cytaty o modzie
Prostotę można naśladować, ale nie można jej skopiować.
Moda – to, co wychodzi z mody.
W nadchodzącym roku suknie kobiece zapowiadają się tak pięknie, że mężczyźni nie będą mieli ochoty, by one je zdejmowały.


0 komentarze:

Prześlij komentarz